Cum functioneaza

Pentru ca vrem sa fie simplu, ieftin si usor, toata colaborarea se va desfasura 100% online. Iata care sunt pasii:

1. Ne contactezi

Primul pas este sa ne contactezi la adresa de email/ telefon/ facebook, date pe care le gasesti in pagina de Contact.

Ne precizezi care dintre pachete consideri ca ti se potriveste sau daca ai alte cerinte, cu drag vrem sa le stim. Cu cat mai multe detalii, cu atat mai bine.

2. Primesti pe email Termenii si Conditiile pe care trebuie sa le citesti

Pentru ca este important sa cunosti modul in care vom colabora am creat o pagina de Termeni si Conditii pe care te rugam sa o citesti inainte de a incepe colaborarea (o vei primi pe email).

Pentru a putea merge mai departe este necesar sa le dai accept sau sa le modificam impreuna si sa le agream astfel incat sa trecem la pasul urmator al colaborarii noastre.

3. Completezi chestionatul Gaseste-ti Stilul si cele aferente camerelor pentru care it doresti design/decor (de ex.: Living, Dormitor etc.)

Pentru ca design-ul de interior este despre casa, caldura si confort si pentru ca tot ce vom face va fi nevoie sa se potriveasca cu tine si stilul tau, urmatorul pas este poate cel mai important: completarea unor chestionare care ne vor arata (atat noua, cat si tie) ce iti doresti de la proiectul de design/decor.

Nu iti face griji:

  • nu sunt chestionare lungi,
  • au intre 8 si 12 intrebari,
  • au raspunsuri predefinite,
  • dar si cateva raspunsuri libere,
  • cateva intrebari la care ai posibilitatea sa incarci poze inspirationale, poze cu mobilierul pe care vrei sa il pastrezi (daca ai astfel de poze)
  • daca intampini dificultati sa le completezi, suntem la un click distanta (telefon sau email)

Primul chestionar este cel prin intermediul caruia vom descoperi ce stil de design interior ti se potriveste cel mai bine – “Gaseste-ti Stilul”. In urma completarii chestionarului, desginerul va reveni cu un email in care iti va descrie Stilul care ti se potriveste conform raspunsurilor tale.

Urmatoarele chestionare sunt cele specifice camerei/camerelor pentru care ai ales serviciu/pachetul de design sau decor interior. Astfel, am dezvoltat cate un chestionar pentru: Living, Dining, Dormitor, Camera Copil, Baie, Bucatarie, Birou.

Te rugam sa ai in vedere faptul ca:

Raspunsurile tale la aceste chestionare sunt confidentiale si vor ajuta designer-ul sa descopere care este stilul care ti se potriveste cel mai bine, iar datele tale cu caracter personal sunt strict pentru comunicarea client-designer pentru a fi livrat serviciu de design pe care l-ai achizitionat. Dupa finalizarea serviciului de design datele tale si raspunsurile vor fi sterse din baza noastra de date.

4. Discuti cu designer-ul

Dupa completarea chestionarelor specifice camerei/camerelor, vei fi contactat de designer (prin email sau telefon – in functie de preferinta ta), pentru a ne asigura ca toate aspectele si cerintele sunt discutate si agreate. Aloca-ti timp pentru aceasta discutie deoarece este foarte importanta pentru buna desfasurare a colaborarii noastre.

5. Plata avans & Start design/decor

Vei primi pe email factura si link-ul de plata (daca vrei sa faci plata online) pentru 50% din valoarea totala a serviciilor alese. Poti efectua plata prin virament banca (la ghiseu sau prin online banking) direct in contul IBAN de pe factura. In pasul anterior vom fi discutat deja si vom fi agreat toate aceste lucruri.

Noi vom incepe lucrul la proiect imediat dupa ce pata este confirmata. Din acest moment decurg zilele lucratoare in care va fi livrata propunere de design/decor conform pachetului de servicii/servicii. achizitionate.

6. Primesti Propunere de design/decor

In termenul in care am promis ca va fi livrata propunerea de design/decor, vei primi un email care va contine o descrie succinta a propunerii, atasat emailui vei gasi Moodboard-ul (schita 2D), Releveul cu mobilierul la scara (pentru pachetele de Design), Lista produselor de decor/mobilier (de cumparaturi).

Vei primi pe email si o propunere de zi si ora la care sa poti fi contactat de designer pentru prezentarea conceptului. Aceasta discutie este foarte importanta deoarece ii va da ocazia designer-ului sa explice si sa argumenteze alegerile facute in proiectul tau. De obicei aceasta discutie va avea loc in aceasi zi sau cel tarziu a doua zi, pentru a avea informatiile cat mai rapid posibil.

7. Discuti cu desginer-ul telefonic pentru prezentare concept design/decor

La data si ora stabilita vei primi un apel telefonic din partea designer-ului pentru a iti prezenta conceptul design-ului/decorului, pentru a intelege cat mai bine ceea ce iti propunem.

8. Feedback-ul tau pe email

Este foarte important ca in urma propunerii de concept si discutiei telefonice, sa ne trimiti feedback-ul tau in scris, pe email. De ce este important in scris pe email, ca sa nu omitem niciun aspect. De asemenea este important ca tot feedback-ul sa se gaseasca intr-un singur email, centralizat.

Fiecare pachet de servicii are minim 1 revizie, revizia reprezinta implementarea Feedback-ului pe care tu il trimiti. De aceea ia-ti timp, analizeaza, si cand ajungi sa ai tot feedback-ul pregatit atunci ne trimiti emailul. Din fericire, tu nu ai termen limita pentru feedback (cel putin, nu din partea noastra).

Exista posibilitatea sa fii sunat de catre desginer dupa trimiterea feedback-ului daca este vreun astepect pe care considera ca este necesar sa il lamuriti.

Feedback-ul tau poate fi si doar “Da – exact asta vreau”, bineinteles, daca acesta este cazul 🙂

 

9. Primesti Propunere design interior/decor Finala

Dupa primirea feedback-ului tau si dupa ce ne-am asigurat ca am inteles recomandarile si observatiile tale, ne apucam de implementat, iar in timpul de executie conform pachetului de servicii/serviciilor achizitionate iti vom trimite, pe email, propunerea Finala a designului/decorului de interior.

10. Tu poti incepe sa achizitionezi produsele si sa faci amenajarea spatiului

Acum ca:

  • stii concret care este design-ul spatilui,
  • ai lista cu produsele ce compun amenajarea,
  • ai releveul la scara cu amplasarea obiectelor in spatiu,

te poti ocupa de partea frumoasa si anume: de shopping si de amenajarea spatilului mult visat! Mult spor si sa te bucuri de noul spatiu!

11. Suport post design

Suportul post design include orice intrebare ai avea legat de produse, amplasarea lor (pe o perioada limitata de timp, conform pachetului de servicii/serviciilor alese), pentru a iti oferi o mana de ajutor, daca e nevoie, atunci cand mergi in magazin/comanzi online produsele din propunerea de design sau atunci cand amplasezi mobilierul/decorul in spatiul nou amenajat. Mai multe informatii, vezi in pagina Pachete